Atzerriko Hizkuntza Indartzeko Ikastaroa

• LEKUA:  CIFP DON BOSCO LHII / ERRENTERIA/TOLOSA

• HARTZAILEAK: Heziketa-ziklotako lehenengo eta bigarren kurtsoko ikasleak( Goi eta erdi maila)

• EMATEKO ALDIA: 2018ko urriaren 8tik 2019ko otsailaren 20ra

• ORDUTEGIA: 15:00etatik   17:15etara. 2 egun ( Astelehena eta asteazkena) 4,5 ordu asteko.

• PREZIOA: DOAKOA Izena ematean, ikasleak 60€ko fidantza jarri beharko du. Ikastaroa amaitzean, fidantza itzuliko zaio baldin eta eskolen &percent;80ra bertaratu bada.

• MATRIKULATZEKO INSTRUKZIOAK:

• www.fpdonbosco.com  web orrian sartu eta “Hizkuntza indartzeko ikastaroa” link-an klikatu.

• Ikastaroen informazioa agertuko da eta beheko aldean apuntatzeko formularioaren link-a. Datu guztiak bete eta BIDALI botoia klikatu  (oso garrantzitsua)

• Formularioan jarri duzun posta elektronikoan, korreo bat jasoko duzu  CIFP Don Boscoko kontu korrontearen zenbakiarekin..

• Matrikula betetzeko, transferentzia  frogagiria eta III Eranskina beteta eta sinatuta eskolako idazkaritzan entregatzea ezinbestekoa da.

·         DATAK:  IRAILAREN 18an  IDAZKARITZAN dokumentazioa entregatzeko azkeneko eguna da.  Epez kanpoko eskaerak ez dira onartuko.

• ENTREGATZEKO DOKUMENTAZIOA: 60€ko sarrerako frogagiria  eta III eranskina .

• Diru sarrera egiterakoan KONTZEPTUAN INGELESA+ IKASLEEN IZEN ABIZENAK jarri.

• Zalantzak izanez gero: 651700841 telefonoz deitu edo  internationalprojects@fpdonbosco.com e-maila idatzi.