Elektronikako ikasle talde batek Aspargi elkartearekin kolaboratuko du

• 2014/12/27 |

Elektronikako 2. mailako ikasle batek Gipuzkoako Altzeimer elkartea, Aspargi, bisitatu dute euren ziklo amaierako proiektuan garatuko duten bibrazioen aurkako bandejaren inguruan dokumentatzeko.

Parkinsona bigarren gaixotasun neurodegenerativo zabalduena da munduan. 60 urte inguruko gizon eta emakumeetan ematen den gaixotasuna da eta euren eguneroko autonomian eragin zuzena izaten du.

“Balance Board” proiektuak momentuoro oreka mantenduko duen bandeja bat izango da. Bandeja sensore, elikadura iturri eta motore bereziz hornituko da erabiltzailearen esku eta besoetako dardara ezeztatzeko.

Elkartean proiektua martxan jartzeko informazio baliagarria lortu dute, baita prototipoa testeatzeko kolaborazio ere.